In de gemeente Midden-Delfland zijn de stempassen in de laatste week van februari bezorgd. Heeft u nog geen stempas ontvangen? Bent u uw stempas kwijtgeraakt? Vraag dan zo snel mogelijk een nieuwe stempas aan bij de gemeente. Dit kan schriftelijk of persoonlijk bij het Klant Contact Centrum.

Aanvraag per post

Een schriftelijk verzoek stuurt u op naar het Klant Contact Centrum van de gemeente Midden-Delfland. U mag het verzoek ook e-mailen naar kcc@middendelfland.nl.

Het verzoek moet door u ondertekend zijn. Vergeet niet om een kopie van uw identiteitsbewijs aan uw verzoek toe te voegen. De schriftelijke aanvraag moet uiterlijk vrijdag 12 maart voor 17:00 uur zijn ontvangen door de gemeente.

Aanvraag aan de balie

U kunt een nieuwe stempas persoonlijk aanvragen bij de balie van het Klant Contact Centrum. Dit kan tot vrijdag 12 maart, 17.00 uur. Neem uw identiteitsbewijs mee naar de aanvraag.

We maken graag een afspraak!

Vanwege het coronavirus werken wij het liefst op afspraak. Zo voorkomen we dat het te druk wordt in de hal van het Klant Contact Centrum. Wilt u persoonlijk een nieuwe stempas aanvragen? Maak dan een afspraak. Dat kan eenvoudig via de volgende knop:

afspraak maken vervangende stempas

Liever telefonisch een afspraak inplannen? Bel dan met het Klant Contact Centrum via het telefoonnummer 015 380 41 11.

Meenemen naar de afspraak

Neem naar de afspraak uw identiteitsbewijs mee.