Coronavirus

Wij vragen u om zich te houden aan de basisregels.

  • Was uw handen;
  • Schud geen handen;
  • Geef elkaar de ruimte, 1,5 meter blijft een veilige afstand en
  • Heeft u klachten die horen bij corona? Blijf thuis en voorkom dat u andere mensen besmet.

U leest alles over de basisregels op de website van de Rijksoverheid.

Bij burgerzaken kunt u terecht voor:

  • de aanvraag en het ophalen van een nieuw paspoort, identiteitskaart en rijbewijs
  • inschrijving vanuit het buitenland
  • een eigen verklaring
  • een uittreksel uit de basisregistratie personen
  • een Attestatie de Vita (internationaal bewijs van in leven zijn)
  • een bewijs van in leven zijn
  • een afschrift van de burgerlijke stand
  • een verklaring omtrent gedrag
  • een erkenning ongeboren vrucht
  • een geboorteaangifte

Afspraak maken

Wij werken tijdelijk alleen op afspraak. U maakt digitaal een afspraak via de knop "Maak een afspraak"

Maak een afspraak!

Telefonisch afspraak maken

Maakt u liever telefonisch een afspraak met de afdeling Burgerzaken? Bel dan op werkdagen tussen 8.30 uur 17.00 uur naar (015) 380 41 11. Ook als u een afspraak wilt verzetten of afzeggen, belt u met dit nummer.

    Openingstijden

    U kunt een afspraak maken bij Burgerzaken tijdens deze openingstijden:

    • maandag van 14.00 tot 17.00 uur
    • dinsdag van 14.00 tot 17.00 uur
    • woensdag van 09.00 tot 12.30 uur
    • donderdag van 09.00 tot 12.30 uur
    • vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur

    Voor het ophalen van uw document kunt u op werkdagen terecht van 09.00 tot 17.00 uur. Ook voor het ophalen van documenten maakt u een afspraak.

    Gewijzigde openingstijden

    Het gehele gemeentehuis is gesloten op:

    • maandag 4 oktober van 8.30 tot 14.00 uur

    Heeft u gevonden wat u zocht?