Afspraak maken Burgerzaken
Bij burgerzaken kunt u terecht voor:
- de aanvraag en het ophalen van een nieuw paspoort, identiteitskaart en rijbewijs
- inschrijving vanuit het buitenland
- een eigen verklaring
- een uittreksel uit de basisregistratie personen
- een Attestatie de Vita (internationaal bewijs van in leven zijn)
- een bewijs van in leven zijn
- een afschrift van de burgerlijke stand
- een verklaring omtrent gedrag
- een erkenning ongeboren vrucht
- een geboorteaangifte
Afspraak maken
Wij werken alleen op afspraak. U maakt digitaal een afspraak via de knop "Maak een afspraak"
Telefonisch afspraak maken
Maakt u liever telefonisch een afspraak met de afdeling Burgerzaken? Bel dan op werkdagen tussen 8.30 uur 17.00 uur naar (015) 380 41 11. Ook als u een afspraak wilt verzetten of afzeggen, belt u met dit nummer.
Openingstijden
U kunt een afspraak maken bij Burgerzaken tijdens deze openingstijden:
- maandag van 14.00 tot 17.00 uur
- dinsdag van 14.00 tot 17.00 uur
- woensdag van 09.00 tot 12.30 uur
- donderdag van 09.00 tot 12.30 uur
- vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur
Let op, gewijzigde openingstijden
Het gemeentehuis is gesloten op:
- dinsdag 13 juni 2023 van 12.30 tot 17.00 uur
- donderdag 22 juni 2023 (personeelsactiviteit)
Voor het ophalen van uw document kunt u op werkdagen terecht van 09.00 tot 17.00 uur. Ook voor het ophalen van documenten maakt u een afspraak.