Afspraak maken Burgerzaken
Bij burgerzaken kunt u terecht voor:
- de aanvraag en het ophalen van een nieuw paspoort, identiteitskaart en rijbewijs
- inschrijving vanuit het buitenland
- een eigen verklaring
- een uittreksel uit de basisregistratie personen
- een Attestatie de Vita (internationaal bewijs van in leven zijn)
- een bewijs van in leven zijn
- een afschrift van de burgerlijke stand
- een verklaring omtrent gedrag
- een erkenning ongeboren vrucht
- een geboorteaangifte
Afspraak maken
Wij werken alleen op afspraak.U maakt digitaal een afspraak via de knop "Maak een afspraak"
Telefonisch afspraak maken
Maakt u liever telefonisch een afspraak met de afdeling Burgerzaken? Bel dan op werkdagen tussen 8.30 uur 17.00 uur naar (015) 380 41 11. Ook als u een afspraak wilt verzetten of afzeggen, belt u met dit nummer.
Openingstijden
U kunt een afspraak maken bij Burgerzaken tijdens deze openingstijden:
- maandag van 14.00 tot 17.00 uur
- dinsdag van 14.00 tot 17.00 uur
- woensdag van 09.00 tot 12.00 uur
- donderdag van 09.00 tot 12.00 uur
- vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur
Voor het ophalen van uw document kunt u op werkdagen terecht van 08.30 tot 12.00 uur en 13.30 - 17.00 uur. Ook voor het ophalen van documenten maakt u een afspraak.
Aangepaste openingstijden
- Donderdagmiddag 2 oktober 2025, gesloten van 12.00-17.00 uur
- Donderdagmiddag 6 november 2025, gesloten van 12.00-17.00 uur
- Donderdagmiddag 11 december 2025, gesloten van 12.00-17.00 uur
- Woensdag 24 december 2025, gesloten van 12.00-17.00 uur
- Donderdag 25 december 2025 (Eerste Kerstdag), hele dag gesloten
- Vrijdag 26 december 2025 (Tweede Kerstdag, hele dag gesloten
- Woensdag 31 december 2025, gesloten van 12.00-17.00 uur
- Donderdag 1 januari 2026 (Nieuwjaarsdag), hele dag gesloten