Afspraak maken Burgerzaken

Bij burgerzaken kunt u terecht voor:

  • de aanvraag en het ophalen van een nieuw paspoort, identiteitskaart en rijbewijs
  • inschrijving vanuit het buitenland
  • een eigen verklaring
  • een uittreksel uit de basisregistratie personen
  • een Attestatie de Vita (internationaal bewijs van in leven zijn)
  • een bewijs van in leven zijn
  • een afschrift van de burgerlijke stand
  • een verklaring omtrent gedrag
  • een erkenning ongeboren vrucht
  • een geboorteaangifte

Afspraak maken

Wij werken alleen op afspraak.U maakt digitaal een afspraak via de knop "Maak een afspraak"

Maak een afspraak!

Telefonisch afspraak maken

Maakt u liever telefonisch een afspraak met de afdeling Burgerzaken? Bel dan op werkdagen tussen 8.30 uur 17.00 uur naar (015) 380 41 11. Ook als u een afspraak wilt verzetten of afzeggen, belt u met dit nummer.

Openingstijden

U kunt een afspraak maken bij Burgerzaken tijdens deze openingstijden:

  • maandag van 14.00 tot 17.00 uur
  • dinsdag van 14.00 tot 17.00 uur
  • woensdag van 09.00 tot 12.00 uur
  • donderdag van 09.00 tot 12.00 uur
  • vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur

Voor het ophalen van uw document kunt u op werkdagen terecht van 08.30 tot 12.00 uur en 13.30 - 17.00 uur. Ook voor het ophalen van documenten maakt u een afspraak.

Aangepaste openingstijden

  • Donderdagmiddag 2 oktober 2025, gesloten van 12.00-17.00 uur
  • Donderdagmiddag 6 november 2025, gesloten van 12.00-17.00 uur
  • Donderdagmiddag 11 december 2025, gesloten van 12.00-17.00 uur
  • Woensdag 24 december 2025, gesloten van 12.00-17.00 uur
  • Donderdag 25 december 2025 (Eerste Kerstdag), hele dag gesloten
  • Vrijdag 26 december 2025 (Tweede Kerstdag, hele dag gesloten
  • Woensdag 31 december 2025, gesloten van 12.00-17.00 uur
  • Donderdag 1 januari 2026 (Nieuwjaarsdag), hele dag gesloten

Heeft u gevonden wat u zocht?