Coronamaatregelen

Voor uw en onze gezondheid vragen wij u zoveel mogelijk thuis te blijven. Wilt u daarom alleen een afspraak maken als uw paspoort, identiteitskaart of rijbewijs binnen een maand verloopt? Op deze manier kunnen we iedereen veilig van dienst zijn.


 

Bij burgerzaken kunt u terecht voor:

  • de aanvraag en het ophalen van een nieuw paspoort, identiteitskaart en rijbewijs
  • inschrijving vanuit het buitenland
  • een eigen verklaring
  • een uittreksel uit de basisregistratie personen
  • een Attestatie de Vita (internationaal bewijs van in leven zijn)
  • een bewijs van in leven zijn
  • een afschrift van de burgerlijke stand
  • een verklaring omtrent gedrag
  • een erkenning ongeboren vrucht
  • een geboorteaangifte

Afspraak maken

Wij werken tijdelijk alleen op afspraak. U maakt digitaal een afspraak via de knop "Maak een afspraak"

Maak een afspraak!

Telefonisch afspraak maken

Maakt u liever telefonisch een afspraak met de afdeling Burgerzaken? Bel dan op werkdagen tussen 8.30 uur 17.00 uur naar (015) 380 41 11. Ook als u een afspraak wilt verzetten of afzeggen, belt u met dit nummer.

    Openingstijden

    U kunt een afspraak maken bij Burgerzaken tijdens deze openingstijden:

    • maandag van 14.00 tot 17.00 uur
    • woensdag van 09.00 tot 12.30 uur
    • vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur

    Voor het ophalen van uw document kunt u op werkdagen terecht van 09.00 tot 17.00 uur. Ook voor het ophalen van documenten maakt u een afspraak.

    Aangepaste openingstijden

    Let op! Het gehele gemeentehuis is op de volgende dagen gesloten:

    • donderdag 24 december 2020, gesloten vanaf 13.00 uur;
    • vrijdag 25 december 2020, de hele dag gesloten;
    • donderdag 31 december 2020, gesloten vanaf 13.00 uur en op
    • vrijdag 01 januari 2021, de hele dag gesloten

    Heeft u gevonden wat u zocht?