Alleen op afspraak!

De balies burgerzaken werken alleen op afspraak. U plant uw afspraak gemakkelijk en snel in via de button "Maak een afspraak". 

Maak een afspraak om iets op te halen

Heeft u specifieke vragen of maakt u liever telefonisch een afspraak? Neem dan contact op met het Klant Contact Centrum via telefoonnummer (015) 380 41 11.

Openingstijden

U kunt een afspraak maken voor het ophalen van uw document tijdens deze openingstijden:

  • maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur

Let op, afwijkende openingstijden

Burgerzaken s gesloten op:

  • dinsdag 27 februari - gesloten vanaf 12.30 uur (ook telefonie)
  • donderdag 14 maart - gesloten vanaf 12.30 uur (ook telefonie)
  • vrijdag 29 maart - gemeentehuis helemaal gesloten (Goede Vrijdag)
  • maandag 1 april - gemeentehuis helemaal gesloten (Tweede Paasdag)

Alle documenten op een rij

  • ophalen van een nieuw paspoort
  • ophalen van een nieuwe identiteitskaart
  • ophalen van een nieuw rijbewijs
  • uittreksel uit de basisregistratie personen (BRP)
  • gezondheidsverklaring
  • bewijs van in leven zijn

Heeft u gevonden wat u zocht?