Home > Openingstijden Burgerzaken

Openingstijden Burgerzaken

Openingstijden

Voor het aanvragen van een nieuw document kunt u bij burgerzaken terecht op:

  • maandag en dinsdag van 17.30 tot 20.00 uur
  • woensdag, donderdag en vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur

Het gehele gemeentehuis is gesloten op

  • dinsdag 5 december vanaf 17.00 uur
  • donderdag 21 december vanaf 15.00 uur
  • maandag 25 en dinsdag 26 december de gehele dag
  • maandag 1 januari de gehele dag
  • dinsdag 2 januari van 8.30 tot 10.00 uur

Afspraak maken

Bezoekers met een afspraak worden geholpen op het door hen ingeplande tijdstip. Hierdoor kunnen de wachttijden voor mensen zonder een afspraak langer zijn. Wij adviseren u daarom online een afspraak in te plannen tijdens de openingstijden van burgerzaken. Voor het ophalen van uw aangevraagde documenten kunt u geen afspraak maken.
Heeft u vragen of plant u liever telefonisch een afspraak in? Neem dan contact op met het Klant Contact Centrum via telefoonnummer (015) 380 41 11.

Bij burgerzaken regelt u:

  • het aanvragen en het ophalen van een nieuw paspoort
  • het aanvragen en het ophalen van een nieuwe identiteitskaart
  • het aanvragen en het ophalen van een nieuw rijbewijs
  • een uittreksel uit de basisregistratie personen (BRP)
  • een afschrift van de burgerlijke stand
  • een eigen verklaring
  • een bewijs van in leven zijn
  • een Attestatie de Vita (internationaal bewijs van in leven zijn)
  • een verklaring omtrent gedrag
  • een erkenning ongeboren vrucht
  • een geboorteaangifte