Home > Openingstijden Burgerzaken

Openingstijden Burgerzaken

Openingstijden

Voor het aanvragen van een nieuw document kunt u bij burgerzaken terecht op:

  • maandag en dinsdag van 17.30 tot 20.00 uur
  • woensdag, donderdag en vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur

Gewijzigde openingstijden

Het gehele gemeentehuis is gesloten op:

  • dinsdag 18 december, van 15.00 tot 17.30 uur
  • maandag 24 december, de gehele dag
  • dinsdag 25 december, de gehele dag
  • woensdag 26 december, de gehele dag
  • maandag 31 december, de gehele dag
  • dinsdag 1 januari 2019, de gehele dag
  • maandag 7 januari 2019, van 8.30 tot 10.00 uur

Afspraak maken

Bezoekers met een afspraak worden geholpen op het door hen ingeplande tijdstip. Hierdoor kunnen de wachttijden voor mensen zonder een afspraak langer zijn. Wij adviseren u daarom online een afspraak te maken tijdens de openingstijden van burgerzaken. Voor het ophalen van uw aangevraagde documenten kunt u geen afspraak maken.
Heeft u vragen of maakt u liever telefonisch een afspraak? Neem dan contact op met het Klant Contact Centrum via telefoonnummer (015) 380 41 11.

Bij burgerzaken regelt u:

  • het aanvragen en het ophalen van een nieuw paspoort
  • het aanvragen en het ophalen van een nieuwe identiteitskaart
  • het aanvragen en het ophalen van een nieuw rijbewijs
  • een uittreksel uit de basisregistratie personen (BRP)
  • een afschrift van de burgerlijke stand
  • een eigen verklaring
  • een bewijs van in leven zijn
  • een Attestatie de Vita (internationaal bewijs van in leven zijn)
  • een verklaring omtrent gedrag
  • een erkenning ongeboren vrucht
  • een geboorteaangifte