Welkom op Mijn Midden-Delfland

Mijn Midden-Delfland is een beveiligde, persoonlijke online omgeving waar u uw lopende of afgehandelde zaken met de gemeente kunt zien. Zaken zijn bijvoorbeeld aanvragen en meldingen. Het gaat alleen om zaken waarvoor u inlogt met DigiD of eHerkenning. Via Mijn Midden-Delfland kunt u berichten naar de gemeente sturen over openstaande zaken en de afhandeling volgen.

Log in bij Mijn Midden-Delfland

Inloggen met DigiD of eHerkenning

U kunt inloggen op Mijn Midden-Delfland met DigiD of eHerkenning. Logt u in met uw DigiD? Dan ziet u de gegevens en zaken van uzelf. Logt u in met eHerkenning? Dan ziet u de zaken die namens de organisatie zijn aangevraagd.

U hoeft niet voor alle zaken of aanvragen bij de gemeente in te loggen met DigiD. Bij elk product staat aangegeven op welke manier u de melding of aanvraag doet  en of u daarbij wel of geen DigiD of eHerkenning nodig hebt.

Veilig kanaal

We gebruiken Mijn Midden-Delfland om veilig digitaal berichten over uw aanvragen en meldingen naar u te sturen. Vertrouwelijke informatie of documenten met uw gegevens sturen wij niet per e-mail, maar via Mijn Midden-Delfland. U krijgt een e-mail op het door u opgegeven mailadres zodat u weet dat er een nieuw bericht op uw Mijn Midden-Delfland staat. Na het inloggen kunt u dit bericht lezen en wanneer nodig beantwoorden of downloaden. De zaken binnen Mijn Midden-Delfland worden door de gemeente voor een bepaalde tijd bewaard. De bewaartermijn is vastgelegd in de wet.

Zolang uw aanvraag of melding loopt, kunt u via Mijn Midden-Delfland nieuwe informatie toevoegen.

Log in bij Mijn Midden-Delfland