Dienstverlening

Dienstverleningsvisie 2023-2033: Samen voor betere dienstverlening

De gemeente Midden-Delfland heeft de Dienstverleningsvisie 2023-2033 vastgesteld. Met deze visie zetten we in op een toekomstbestendige en toegankelijke dienstverlening, waarbij de behoeften van inwoners, ondernemers en organisaties centraal staan. Onze focus ligt op persoonlijk contact, digitale toegankelijkheid en maatwerk. Samen bouwen we aan een gemeente waar iedereen zich gehoord en geholpen voelt.

Onze belofte

In de gemeente Midden-Delfland voel jij je begrepen, geholpen, betrokken en thuis. Daar zorgen we voor door oprechte belangstelling te tonen en deskundig, gedreven en naar de bedoeling te handelen.

Wilt u meer weten? Lees hieronder de volledige tekst van de Dienstverleningsvisie 2023-2033. 

Servicenormen

De gemeente Midden-Delfland wil u goed en snel helpen. Daarom hebben we servicenormen opgesteld. Dit zijn afspraken over hoe wij u te woord staan. Hoe snel we reageren en wat u van ons mag verwachten. 

Huisregels

Wij zijn een respectvolle, gastvrije en veilige gemeente. Wij verwachten dat iedereen (medewerkers, bestuurders en bezoekers) hieraan bijdraagt. Daarvoor zijn huisregels gemaakt. Deze gelden voor alle contacten en communicatiekanalen. Bijvoorbeeld: een bezoek aan het gemeentehuis, een huisbezoek door een gemeentelijke medewerker, contacten met medewerkers buiten, via de telefoon, mail en social media.